Salgs og handelsbetingelser

  • Noblesse ApS
  • Hestetorvet 1C, 4000 Roskilde
  • Telefon: 70253525
  • Email: info@noblesse-spa.dk
  • Cvr.: 37835579

Priser

Alle priser på fysiske produkter i webshoppen er inklusiv moms. Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl, samt for udefra kommende pris- og valutaændringer.

Gavekort

Ved køb af gavekort vælges fysisk levering eller levering på e-mail. Ansvaret for gavekortet og dets værdi tilfalder køber i det øjeblik gavekortet afsendes. Det er ikke muligt at returnere gavekort og vi giver ikke pengene tilbage. Gavekort til behandlinger er gyldigt til behandlingen 1 år efter købsdatoen ved mindre andet er oplyst (der kan forkomme kortere gyldighed ved tilbud, sæsonbehandlinger m.m.) Efter 1 år har gavekortet værdi af pålydende beløb. Gavekort købt på et beløb har værdi af pålydende beløb i gavekortets løbetid. Gavekort udløber 3 år efter udstedelsesdatoen og skal således benyttes inden.

Betaling og sikkerhed

Ved betaling over internettet er sikkerheden helt afgørende. Vi benytter betalingsløsningen DIBS Easy som sikrer, at alle dine personlige informationer bliver krypteret, herunder dine bankoplysninger. Du kan benytte Visa og Mastercard eller bankoverførsel. Vi opkræver ikke gebyr for betaling. Vi trækker først pengene på din konto, når de bestilte produkter er afsendt fra vores lager. Vælger du bankoverførelse afsender vi produkterne når betalingen er indgået på vores konto.

Ordrebekræftelse

Når du har bestilt, modtager du en ordrebekræftelse pr. e-mail. Når din ordre er pakket og klar til afsendelse, modtager du endvidere besked herom.

Ordrebehandling

Hurtigst muligt efter vi har modtaget din ordre, bliver varerne pakket og gjort klar til afsendelse. Modtager vi din ordre inden kl.10:00 på en hverdag, bestræber vi os på at sende varerne samme dag, du kan dog enkle dage opleve op til 5 dages fragt. Skulle det ske, at en af de bestilte varer ikke længere er på lager, vil du blive kontaktet pr. telefon for at afklare om du fortsat ønsker at få den resterende del af din ordre leveret (eksklusiv de udsolgte varer). Hvis vi ikke kan få kontakt til dig pr. telefon, vil du modtage en e-mail, hvori vi angiver de manglende varer. I alle tilfælde vil vi afvente afsendelse, indtil vi har været i kontakt med dig pr. e-mail eller telefon.

Fragt og Levering

Pris for levering til alle erhvervs- og privatadresser i Danmark følger GLS og Post Danmarks takster. Alle bestillinger vil som hovedregel blive sendt med GLS eller postnord. Vær opmærksom på, at GLS og Post Nord IKKE sætter pakken ved hoveddør, garagen, skur m.v. Du modtager en SMS, hvorefter varerne kan afhentes i pakkeshop eller på posthuset. Du kan til enhver tid følge din ordre via den “Track & Trace” kode som du modtager når din ordre er afsendt.

Returnering og fortrydelsesret

Du har har 14 dage til at meddele os fortrydelse af købet og herefter 14 dage til at sende varen retur. Du kan fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt. En vare er kun brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik Du har ikke mulighed for at afprøve et hudpleje og eller makeup produkt inden køb, da det er en webshop og ikke en fysisk butik. Ved åbning af et hudpleje og eller makeup produkt, kan dette ikke kan videresælges efter åbning og mister 100% værdi. Er der tale om en allergisk reaktion af/på produktet, der kan forbrugeren altid få det fulde beløb retur.

Alle henvendelser vedrørende returvarer skal rettes til vores butik.

  • Noblesse ApS
  • Hestetorvet 1C
  • 4000 Roskilde

Det er vigtigt, at du forud for returneringen på forhånd aftaler med os, hvilke varer der sendes retur mv.

Returnering uden forudgående aftale er ikke muligt. Vi modtager IKKE på efterkrav. Skriv til os på e-mail: info@noblesse-spa.dk

Manglende varer og reklamation

Du har 24 mdr. reklamationsret.

Såfremt du ved ordremodtagelse konstaterer mangler og/eller beskadigelse, beder vi dig kontakte os hurtigst muligt efter leveringsdagen.

Ved reklamationer aftales det i de enkelte tilfælde hvordan dette bedst håndteres, og du kan derfor ikke returnere varerne uden forudgående aftale herom.

Handelsbetingelser

Salgs og handelsbetingelser

  • Noblesse ApS
  • Hestetorvet 1C, 4000 Roskilde
  • Telefon: 70253525
  • Email: info@noblesse-spa.dk
  • Cvr.: 37835579

Priser

Alle priser på fysiske produkter i webshoppen er inklusiv moms. Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl, samt for udefra kommende pris- og valutaændringer.

Gavekort

Ved køb af gavekort vælges fysisk levering eller levering på e-mail. Ansvaret for gavekortet og dets værdi tilfalder køber i det øjeblik gavekortet afsendes. Det er ikke muligt at returnere gavekort og vi giver ikke pengene tilbage. Gavekort til behandlinger er gyldigt til behandlingen 1 år efter købsdatoen ved mindre andet er oplyst (der kan forkomme kortere gyldighed ved tilbud, sæsonbehandlinger m.m.) Efter 1 år har gavekortet værdi af pålydende beløb. Gavekort købt på et beløb har værdi af pålydende beløb i gavekortets løbetid. Gavekort udløber 3 år efter udstedelsesdatoen og skal således benyttes inden.

Betaling og sikkerhed

Ved betaling over internettet er sikkerheden helt afgørende. Vi benytter betalingsløsningen DIBS Easy som sikrer, at alle dine personlige informationer bliver krypteret, herunder dine bankoplysninger. Du kan benytte Visa og Mastercard eller bankoverførsel. Vi opkræver ikke gebyr for betaling. Vi trækker først pengene på din konto, når de bestilte produkter er afsendt fra vores lager. Vælger du bankoverførelse afsender vi produkterne når betalingen er indgået på vores konto.

Ordrebekræftelse

Når du har bestilt, modtager du en ordrebekræftelse pr. e-mail. Når din ordre er pakket og klar til afsendelse, modtager du endvidere besked herom.

Ordrebehandling

Hurtigst muligt efter vi har modtaget din ordre, bliver varerne pakket og gjort klar til afsendelse. Modtager vi din ordre inden kl.10:00 på en hverdag, bestræber vi os på at sende varerne samme dag, du kan dog enkle dage opleve op til 5 dages fragt. Skulle det ske, at en af de bestilte varer ikke længere er på lager, vil du blive kontaktet pr. telefon for at afklare om du fortsat ønsker at få den resterende del af din ordre leveret (eksklusiv de udsolgte varer). Hvis vi ikke kan få kontakt til dig pr. telefon, vil du modtage en e-mail, hvori vi angiver de manglende varer. I alle tilfælde vil vi afvente afsendelse, indtil vi har været i kontakt med dig pr. e-mail eller telefon.

Fragt og Levering

Pris for levering til alle erhvervs- og privatadresser i Danmark følger GLS og Post Danmarks takster. Alle bestillinger vil som hovedregel blive sendt med GLS eller postnord. Vær opmærksom på, at GLS og Post Nord IKKE sætter pakken ved hoveddør, garagen, skur m.v. Du modtager en SMS, hvorefter varerne kan afhentes i pakkeshop eller på posthuset. Du kan til enhver tid følge din ordre via den “Track & Trace” kode som du modtager når din ordre er afsendt.

Returnering og fortrydelsesret

Du har har 14 dage til at meddele os fortrydelse af købet og herefter 14 dage til at sende varen retur. Du kan fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt. En vare er kun brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik Du har ikke mulighed for at afprøve et hudpleje og eller makeup produkt inden køb, da det er en webshop og ikke en fysisk butik. Ved åbning af et hudpleje og eller makeup produkt, kan dette ikke kan videresælges efter åbning og mister 100% værdi. Er der tale om en allergisk reaktion af/på produktet, der kan forbrugeren altid få det fulde beløb retur.

Alle henvendelser vedrørende returvarer skal rettes til vores butik.

  • Noblesse ApS
  • Hestetorvet 1C
  • 4000 Roskilde

Det er vigtigt, at du forud for returneringen på forhånd aftaler med os, hvilke varer der sendes retur mv.

Returnering uden forudgående aftale er ikke muligt. Vi modtager IKKE på efterkrav. Skriv til os på e-mail: info@noblesse-spa.dk

Manglende varer og reklamation

Du har 24 mdr. reklamationsret.

Såfremt du ved ordremodtagelse konstaterer mangler og/eller beskadigelse, beder vi dig kontakte os hurtigst muligt efter leveringsdagen.

Ved reklamationer aftales det i de enkelte tilfælde hvordan dette bedst håndteres, og du kan derfor ikke returnere varerne uden forudgående aftale herom.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.